Klantenservice 

De klantenservice van ScoutShop staat voor je klaar om je te helpen met het vinden van het juiste product en voor het beantwoorden van al je vragen. Op deze pagina’s vind je het antwoord op alle vragen omtrent je bestelling. Is er iets niet duidelijk of heb je een specifieke vraag? Neem bij voorkeur contact op per mail of WhatsApp. Je bent dan het snelst geholpen omdat je vraag dan direct bij de juiste persoon of afdeling terecht komt. 

Klopt er iets niet aan je bestelling?
Ontbreekt er iets in je bestelling of hebben we het verkeerde of een defect artikel geleverd? Neem dan binnen 7 dagen per mail contact met ons op door je orderbevestiging te sturen naar info@scoutshop.nl. Vermeld hierin welk(e) artikel(en) er ontbreken. We kunnen dan direct voor je aan de slag om dit te corrigeren. Wil je een artikel ruilen of retourneren? Klik hier voor meer informatie.

Onze winkels
De 10 winkels en drie mobiele ScoutShop’s in het land hebben bijna het gehele assortiment op voorraad. Hier kun je alle producten zien, passen, kopen en direct meenemen. Om er zeker van te zijn dat de door jou gewenste producten op voorraad zijn, neem je even contact op met de winkel. Bestellen via de webshop kan natuurlijk ook. Dan zorgen we ervoor dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. 

De klantenservice reageert tussen 9.00 tot 16.00. 

Stel je vraag bij voorkeur per mail naar info@scoutshop.nl of via het contactformulier onderaan deze pagina. 
Stuur je WhatsApp naar 06-57746422. Zo heb je het snelst antwoord op je vraag!
Neem contact op via een privébericht op Facebook
Stuur via Twitter een direct message. 
Telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Wil je telefonisch contact? Laat dan een terugbelverzoek achter. Let op: telefonisch bestellen is niet mogelijk.

VEELGESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS EN SCOUTSHOP

Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.


Is alles uit het assortiment leverbaar?
Ja, vrijwel alle artikelen zijn zoals je gewend bent uit voorraad leverbaar en al onze leveranciers leveren op dit moment als gebruikelijk. Mocht het onverhoopt gebeuren dat een artikel niet voorradig is bij ScoutShop en niet geleverd kan worden door onze leveranciers, dan vermelden we de verwachte leverdatum duidelijk bij een product. [Naar boven]

Kan mijn verzending vertraging oplopen?
We doen er alles aan je pakketje zo snel mogelijk bij je in huis te hebben en in de meeste gevallen lukt het te leveren binnen de 1-3 werkdagen die we je beloven. Duurt het iets langer? Dan vragen we hiervoor je begrip. [Naar boven]

Hoe gaat de bezorging nu in zijn werk?
Brievenbuspakketjes via PostNL worden zoals gewoonlijk in je brievenbus bezorgd. De bezorgers van DHL weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Ze houden afstand en vermijden fysiek contact. [Naar boven]

Kan ik mijn bestelling ophalen in de ScoutShop winkels?
Ja, neem hiervoor eerst contact op met betreffende winkel. Zij kunnen de, voor hun winkel, snelste manier van bestellen aan je doorgeven. [Naar boven]

Hoe werkt het retourneren van mijn bestelling?
We hanteren bij ScoutShop altijd al een extra ruime retourtermijn van 90 dagen. Meer informatie over ruilen en retourneren vind je op deze pagina. [Naar boven]

Zijn alle winkels geopend?
Ja, al onze winkels zijn weer geopend. Bekijk de openingsdagen en -tijden.  [Naar boven]