Welkom

Categorieën

Categorie navigatie:

Klantenservice

Reparatie/garantie

Indien een product kapot is gegaan, kun je deze naar ons terugsturen.
Voor kleding geldt dat we deze alleen gewassen terug kunnen nemen.
Dan gaan we er naar kijken en laten we je per e-mail weten hoe we het kunnen oplossen.
Alle producten hebben standaard een garantie van 2 jaar op fabricagefouten. 
Per merk kan de garantie nog uitgebreider zijn. Kijk hiervoor op de website van het betreffende merk.
Op de eigen tenten van de ScoutShop zit standaard een garantie van 10 jaar op fabricagefouten.

Vul het reparatieformulier in en geef daarop aan wat het defect is en stuur dit samen met het kapotte product naar:
ScoutShop
Larikslaan 5
3833 AM Leusden

Optie 1: Retourzendingen via TNT post (voldoende frankeren)
Optie 2: Retourzendingen via DHL servicepoint. Aan deze retourservice van de ScoutShop zijn geen extra kosten verbonden. 
Op https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop kun je het dichtsbijzijnde servicepoint vinden.

Klik hier om het reparatieformulier te downloaden.

Suggesties

Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, door een e-mail te sturen naar shop@scouting.nl. Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen jouw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens: ScoutShop t.a.v. klantenservice, email: shop@scouting.nl of per post naar Larikslaan 5, 3833 AM Leusden of telefonisch 033-4960922.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (ScoutShop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om een geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Ledenvoordeel Scouting

Kortingen voor Scoutingleden zijn in de catalogus en in de webshop aangegeven als " Ledenvoordeel" op bepaalde producten.
Om gebruik te maken van het "Ledenvoordeel" moet je inloggen met je Scouts Online account (SOL).
Als je dan het product bestelt, zal de ledenprijs automatisch berekend worden in de winkelwagen.

Let op: Indien je dus niet inlogt met je SOL account, wordt de korting niet berekend. Het is niet mogelijk dit achteraf te corrigeren.

Als je nog geen Scouts Online account hebt, ga dan naar www.sol.scouting.nl en vraag er eentje aan. Voor vragen over je Scouts Online account kan je terecht bij helpdesk@scouting.nl en niet bij de ScoutShop.

CadeauCards

Klik hier om informatie over het Inleveren van Cadeaucards te downloaden.

Catalogus

Standaard sturen wij bij elke bestelling een catalogus mee.
Indien je, bij je bestelling geen catalogus wilt ontvangen, graag even aangeven bij de bestelling.

Wil je een losse catalogus thuis ontvangen, dan kun je die aanvragen via onderstaande link.

Bedrijfsgegevens

ScoutShop is de winkel van Scouting Nederland
Larikslaan 5
3833 AM Leusden
Nederland
Tel. 033-4960922
Telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 8:30-12:30 en 13:00-16:30 en vrijdag van 8:30-12:30

KvK-nummer 310241553
BTW-nummer NL 0025.85.248.B.01 

Scouting Nederland is de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Nederland. Scouting zorgt voor een leuke en spannende vrijetijdsbesteding. De vereniging biedt ieder kind een veilige en leerzame speelomgeving en biedt uitdagende activiteiten voor jongeren.