Bestellen en betalen

Bestellingen worden, mits op voorraad, uiterlijk de volgende werkdag in behandeling genomen en aan de bezorger overgedragen. De levertijd bedraagt hiermee 1 tot 3 werkdagen. Per e-mail ontvang je een track & trace code. Lees meer over het bezorgen en afhalen van bestellingen en onze verzendkosten. Op alle bestellingen bij ScoutShop zijn de leveringsvoorwaarden van toepassing. Alle vermelde prijzen bij ScoutShop zijn in euro's en inclusief BTW.

Online betalen

Bestel je online? Dan kun je betalen via iDeal of PayPal. Bestel je vanuit het buitenland? Maak dan gebruik van PayPal, Bancontact of Sofort. Als je betaling geslaagd is, ontvang je een bevestiging waarna we je bestelling in behandeling nemen. Wanneer je liever gebruik maakt van vooruitbetaling dan kun je daarvoor kiezen in het betaalscherm. Aan deze betaalmethode zit echter wel een langere levertijd (5-7 werkdagen) omdat we je bestelling pas verwerken zodra je betaling bij ons binnen is. Wil je liever gedeeltelijk achteraf betalen? Noteer de producten die je wilt bestellen en neem contact op met de klantenservice

Betalen in onze winkels

Bij de ScoutShop-winkels en de mobiele ScoutShops is alleen contante betaling of betaling per PIN mogelijk. Vind een ScoutShop bij jou in de buurt.

Ledenvoordeel

In de catalogus en in de webshop zie je direct bij welke producten je kunt profiteren van ledenvoordeel voor leden van Scouting Nederland. Om gebruik te maken van ledenvoordeel log je in met je Mijn Scouting-account (Scouts Online). In je winkelwagen wordt de ledenprijs daarna automatisch berekend. Niet ingelogd met je Mijn Scouting-account? Dan is het bestellen met ledenvoordeel niet mogelijk. Het is tevens niet mogelijk dit achteraf te corrigeren. Nog geen Mijn Scouting-account? Vraag het hier aan.

Cadeau cards

Wil je betalen met een cadeau card? Download hier de informatie.

Bestellingen samenvoegen

Ben je iets vergeten te bestellen op een zojuist geplaatste bestelling? Neem dan snel contact met ons op. Vaak kan de klantenservice regelen dat je nog iets kunt toevoegen aan je bestelling. Heb je meerdere bestellingen geplaatst en apart betaald? Dan kunnen we die helaas niet meer samenvoegen. Eventuele dubbele verzendkosten kunnen we niet verrekenen.