Suggesties en klachten

Heb je tips of suggesties waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat het ons weten! Als je niet tevreden bent over onze dienstverlening of een klacht hebt, dan kun je dit doorgeven via telefoon, e-mail, WhatsApp of via social media. Alle gegevens vind je op de contactpagina. Ons klantenserviceteam zal je klacht beoordelen en hun best doen om dit naar ieders tevredenheid op te lossen. Je ontvangt van ons een bevestiging van ontvangst van je klacht. Klachten worden binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als wij meer tijd nodig hebben laten we je dit altijd weten. 

Kom je er niet uit met ons? Dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.